Nrc-2 görülmemesi mümkün olur mu canım, hem teknolojik alanda hem askeri alanda gayet yeterliyiz. Sadece müsamaha ediliyor bence. He geldin mi o kadar yol gelmişsin geri donme gel sende gir içeri falan diyorlar herhalde 🤷♀️ bir de dünyada mülteci kabulü olarak en birinci olduğumuz icin bu birinciliği kimseye vermek istemiyoruz sanırım 🙂