Alaranaz Kızlar açlık otu kullanıp zayıflayan var mı ? Bugün aktardan aldım ordaki hanımefendi zayıflatıyor dedi
agacsizkoala Alaranaz kabız olanlar kullanıyor diye biliyorum , bağırsaklarınızın düzenini bozarsınız bence zayıflamak için devamlı içmek sağlıklı değil
Deletedmom_23 Alaranaz Çok tuvalete çıkartıyor afedersiniz. Ama ben sevmedim. Çok karın ağrısı yaptı.
Prensannesiyimm Alaranaz Ben kullanıyorum canım düzenli kullanımda ve yediklerini de dikkat etdince zayıflatıyor ben 10 kilo vermiştim ramzandan dolayı kestim
Ocak2021 Alaranaz zayıflatır ama sürekli ishal yapar. Buda belli süre sonra bagırsak sağlığınızı bozar . Bagırsakta yara oluşturur.
Fasulye12 Alaranaz ben kabız olduğumda kullanıyordum . İçtikten 4-5 saat sonra bağırsaklarda sancıyla wcye koşuyordum bir süre devam ediyordu . İçeceğiniz zaman ertesi güne kadar dışarda bir işinizin olmaması lazım. En azından bende öyle bir etki yapmıştı
Fasulye12 Alaranaz benim amacım sadece wcye çıkabilmekti 😂😂 belirli zamanlarda yapıyordum ayda 1-2 anca