GizemElf Çook ince. Normalde natural kullanıyoruz onu indirimde diye aldım, kalan paketi kullanmadan gittim değiştirdim. Sızdırıyor, her kakada zıbına çıkıyor yıkamaktan bıkmıştım. 2 ay önce de kullanmıştım ama o eski haliydi iyiydi, yenilenen hali çok kötü bana göre.