Bebeğim 7 aylık.Doğduğundan beri yumurta ve süt alerjisi var kanda süt çıktı ama yumurta çıkmamıştı.Deneyerek bi şekilde buldum ama hala egzamaları geçmiş değil.Hiçbir şey yiyemiyorum ek gıda da besin bulamıyorum.Ek gıdayıda reddediyor.Doğduğundan ver zaten meme reddi var bi şekilde zorla emziriyorum ama artık çok yoruldum.Sizler ek gıda olarak neler veriyorsunuz çok ihtiyacım var hiçbir şey yemiyor