Elisaminannesi Merhaba güzel anneler bebegi küçük olup a101 markette çalışan var mı ben de caliscam cocukla nasil oluyor market işi 🌸💁♀️
kuzey-21 Elisaminannesi A101 i çok zor diyorlardı geçen burada post açmışlardı orada da okumuştum. Bebeğiniz küçükmüş siz daha da zorlanırsınız gibime geliyor. Umarım rahat olur sizin için 🙏
oglumuz01 Elisaminannesi ama o seninle ilgili birine emanet edebilecek kadar büyük mü Neyle besleniyor emiyor mu mama mı Yada daha mı büyük mesela Size bağımlı bir bebekle çalışmanız imkansız olur bence
Balkupum2505 Elisaminannesi 101 deyilde market ortaminda 3 yıl calistim tabi o zaman bebek yoktu eve zor atiyodum kendimi bebek olsa kesinlikle yapamazdim. Aksama kadar ayaktasin birde 101 gibi yerlerde her bölüme bakiyosun kasa reyon vs.
Elisaminannesi kuzey-21 yani evet ben de cok yorucu olduğunu duydum bebegim de yeni 1 yaşına girdi çalışmak istedim nasıl olur bilmiyorum
Elisaminannesi oglumuz01 emmiyor 1 yaşında kaynanama bıraktığım da falan ağlamıyor biraz ona güvendim zaten artık yemek de yiyor
kuzey-21 Elisaminannesi kız bnm yattıkca yatasım geliyor senin nasıl çalışmayı gözün kesiyor benmkide 1 yaşında ölüyorum geberiyorum evde valla 😂
Elisaminannesi Balkupum2505 evet maalesef ben de duydum zor olduğunu cocukla nasil olur ben de bilmiyorum