nazlimom_ ben kullandım ama çok da faydası yok üstelik doktorumuz çok fazla kullanmayın bebek için çok da iyi bişey değil dedi ağlamaktan morarma seviyesine gelince veriyorum o zaman bile 4-5 saat sonra anca gazı çıkıyor bazen daha uzun sürüyor öyle söyleyeyim