ElifAda12 merhaba, benimki 4 aylık eds ile veremiyorum anlıyor. 2 aylıkken başlamıştım mükemmel bir yöntem ama bebeğim anne sütü ile mamayı ayırt edebiliyor artık. denemek çok az maliyetli, eds yi memeden değil küçük parmakla uygulayan görmüştüm araştırırken, hiç tutmazsa öyle denersiniz. Bence deneyin. Eğer sondayı birkaç yerden bantlarsanız flasterle bebeğiniz çekip çıkaramaz ve alışabilir.