Mhlkoyku Kızlar 4. Ayımızın içindeyiz. Kızım artık 3-4 saatte bir emiyor. Sadece anne sütü bu arada. Sağ göğüste sorun yok. Ama solu istemiyo. Şişiyo taş gibi oluyo zorlarsam tamamen istemesinden korkuyorum. Sağ göğsümde süt kalmayınca ağlıyo. Sağmayı denedim biberon almıyo🤦♀️ Siz bu dönemde bunları yaşadınız mı. Nasıl çözüm yolları buldunuz?
ElifAlya Mhlkoyku 2 aylik bebegim ayni durumu yasiyodum 3 gundur ama ben cozumu bebegi futbol topu pozisyonunda tutarak buldum yani sol gogsumu aldigi icin onu yavasca soldan saga kaydirdim ve boylece onuda emdi. Deneyin belki sizde de ise yarar.🌸
ozgevolkan Mhlkoyku ben bu sorunu oğlumda yaşadım:( telefondan pış pış + süpürge sesi açardım uykuya dalınca istemediği sağ göğsüme dayardım uykusunda emzirirdim Maalesef benim oğlumda sağ memeyi Red eder, sol memeyi isterdi
Eskubra 4ay 13 günlük bizimde dis sendromlariyla gecio gece surekli emerek uyuyo huy degistirdi bu aralar🤪