Diş döneminde iştahsızlık olur mu. 16 aylik olmak üzere alttan 4 tane Diş çıktı ikisi azı tam geçti artk derken üsteki iki azı çıkıyo eskiden çok severek yediği şeyleri yemiyo artk yemek yemeyince içim hiç rahat etmiyo bende pankek falan veriyorum en azından yesin diye . Bu iştahsızlık diş yüzünden mıdır yoksa başka bir şeyi mi vardır