Kizlar doğum yapali 13 gün oldu ve aşırı derecede bunaldım kızım 3 buçuk yaşında oğlum daha 13 günlük sadece her iş bana bakiyor yardım eden kimse yok eşim akşam işten gelince yorgun olmadı zaman çocuğa bakıyor bende o ara yemek vs şeyler yapıyorum ama kendimi dışarı atıp hava almak istiyorum ablama gitmek istiyorum çok çok bunaldım çünkü tüm yük bende 😔😔 40 im cikmadan dışarı çıksam birşey olur mu 😔 çıkan varmı acaba aramızda güzel annelerim 🌹 çıktıysaniz birşey yaşadınız mı ? Lütfen kırıcı yorum yapmayalım 😔😔