Kızlar 3 ay 18 günlük bebeğim var 4 gündr aşırı derece rahatsız oluyor bütün gece ıkınıyor geçMedi gaz sancısı da değil yada bana öğle geliyor çünkü oğlum her zaman gazını güzel çıkarıyor hiç gaz sıkıntısı yaşamadık başına böyle gelen var mı yada neden olacağını bilen ?