Zeynep_2022 Başlıktanda anlaşıldığı gibi 2 gündür kaka yapmıyor gazını çıkarıyor ama kaka namına bişey yok , sebebi ne olabilir başına gelen var mı😔
Glcntna Zeynep_2022 benimkide aynıydı yapıncada katı yaptı suşu olması gerekiyor doktorumuz duphalac surup verdi içir dedi ama bizimki içmedi mamaya süte karıştırdım yinede almadı . Zeytinyağ içirdim çay kaşığı ile 3 kere kaka yaptı gün içinde rahatladı
Damla29 Zeynep_2022 pazar günü yaptı kızım bide çarşamba yaptı 2 3güne bir yapıyor 3 aylık bence normal
Propofol Rahatsız değilse sorun etmeyin benim kızımın 10 gün yapmadığı bile oluyor anne sütü alan bebeklerde kaka aralığı uzun olabiliyor
tarihcianne61 Canım benim bebeğim 3 ayına kadar kabızlık çekti 3 günde bir yapıyordu hatta bazen 5 günü bile buluyordu. Hipp mama kullanıyordum 3. Ayında bebelaca geçtim her gün yapmaya başladı. Meğer mama yüzünden kabızmış mamayı değişince düzeldi.