Benim bebeğim üç aylık süt yediğim içtiğim zaman bebeğimde kaka olarak sümsüksü bir kıvamda oluyor ve çok rahatsız bugün Konya’da alerji testi yaptırdım deriden fakat çıkmadı şimdi sma kullanıyoruz çok huzursuz ağlıyor ıkınıyor sürekli alerji maması vermişti doktor onu yiyince. Rahatlıyordu şimdi raporu nasıl yazdıracağım inanın anne olarak kafayı yemek üzereyim çocuğum can çekiyor resmen ne yapmam lazım nolur mama prayla satılsa onu almaya da razıyım ama yok