MinikPrensesannesii Kızlar Allah izin verirse 3 4 aya tayin çıkacak. Bana ev için aksesuar, avize ayna memnun kaldığınız halı VS önerisi verebilir misiniz 😊💙
iremyy MinikPrensesannesii Tayin çıkarsa bende eşyalarımı satıp, gittiğim yerde yenilerini almayı planlıyorum. 😬 Tabii hepsini değil yoksa batarım. 😂 Halı olarak kesinlikle makinede yıkanan olsun gerisi nolursa olsun diyorum.
Gupssse iremyy makinede yikanan hali buyuk kolaylik ama renkleri solabiliyor doğal olark 4yilimiz bitti ve özellikle mutfak halısı rengi gitti😥 gerci bebisten önce cok sık yikardim bunun da etkisi var
MinikPrensesannesii iremyy bizde İzmirden gelince satmıştık 3 yıl önce yeni aldık hepsini ama babam sağ olsun yeni mobilya yaptırdı o yüzden herşeyi baştan alıyorum 😂 buradaki eşyalarıda götürcez satmıycaz hepsi 3 yıllık daha o kadar para verdim satamam🤣😂🤣perdeleri 4bine diktirmiştim nasıl sataym 🤣
iremyy Gupssse Benim hiç rengi falan gitmedi. Sürekli yıkamıyorum gerçi. Leke olduğunda, dip köşe temizliğe girdiğimde yıkıyorum ben.
MinikPrensesannesii Gupssse benim kalın halım 10q tane falan var geçen yıl almıştım annem ince de alalım değişik değişik olsun dedi onlara bakıyorm şimdi
iremyy MinikPrensesannesii Beyaz eşyalarımı satmam. Salon ve yatak odası eşyalarımı satmayı düşünüyorum. Oğlumun odası da yeni zaten. Ankara’dan gideceğiz eğer tayin gelirse. Önce Ağrı’dan Ankara’ya sonra da şehir içinde çok taşınınca eşyalarımın cılkı çıktı zaten. 🥲
Gupssse yedinmiannecim dereceden ziyade sık yıkamak mahvetti ins evimiz olursa kalın halı istiyorum ben de kışın soğuk oluyor çünkü
MinikPrensesannesii iremyy biz geldiğimiz yerden almıştık yani Hakkariden o yüzden yıpranmadı hiç. Memnunum aslında hepsinden. Ama artık sıkıldım yeni ev yeni eşya kafasına girdik 😂