Kzlar dha önce de post açmıştım oğlum ben hariç herkese bağlı diye
Kaynvalidem vardı evimde oğlum o gidiyor diye nasıl ağlıyor anlatamam daha 7 aylık anca olacak sabah.
Ben varım annem bak annen burda diyorum kaynvalideme bakıp ağlıyor ona doğru kollarını açıyor.
Ona bile benden çok bağlı ya üzgüntüme deminden beri ağlıyorum 😔😔😔 sanki ben digurmamişim gibi:(((