Biaslanannesi17 anne sütü alıyorsa çok delikli başlık alma meme reddi yaşayabilirsin. Bebeğim 8 aylık anne sütü almıyor 2 numara kullanıyorum. Yeni 4 aldım ama korkuyorum bi yandan çok gelir de tıkanır mı acaba diye. 3 mü alsaydın acaba diye düşünürken senin postunu gördüm. Bence yavaş yavaş numara yükselt. 2 ile başla sonra 3 4 gibi