koalam34 Kızım bu ay sadece 250 gram almış doktor normal dedi ama çok az geldi sadece anne sütü + 1 öğün ek gıda alıyor 2 öğün vermeli miyim artık ve 250 gram az mı sizcede
Nihalalp koalam34 bende bekliyorum burada benimkinde 5.ayini bitirdiğinde 500,600gram almış hemşire normal dedi ama bana da az geldi
sadeturkvatandasi koalam34 bizde dün gittik 7 aylık oldu 300 gr almış doktor iyi dedi. Zaten 6 aydan sonra azalıyor kilo alımı her ay 1 kg alsa obez olurlar😄🙈