tugbac henüz daha sinirler tam gelişmediği için aslında tam tersi ne kadar erken yaparsan okadar az hissediyor. Birde şöyle düşün 3 aydan sonra artık çocuk dönmeye çalışıyor yüzüstü yatmak istiyor vs hareketli oluyor her darbede canı yanıyor ama 1 aylık 40 günlük gibi yaptırdığında anlamıyor bile 1 kez ağladı benim oğlum onda da ilk çişini yaptığında ondan sonra ne ağladı ne huysuzşuk hiç bişe 1 haftanın sonunda hiç işlem yapılmamış gibiydi bezin içinde iyileşti kendi