Yaseminnecer bebekler sadece doymak için emmez. Siz onun tek yuvasısınız. Size ait hissettiği güvende olduğu doyduğu ısındığı ağrısının dindiği endişesinin geçtiği gazını çıkarttığı uyuduğu Yani aklınıza gelen her şey sizsiniz onun için. Bol bol bol emzirin lütfen. Bebeğiniz dünyada tanıdığı ve güvendiği tek kişiyi istiyor. Yani sizi. Yapmayın, devam edin. Zor biliyorum ama o minicik varlık sizinle hayat buluyor. Ayrıca kucağa da emmeye de memede uyumaya da alışmaz merak etmeyin. 3 ay daha doğduğunun bile farkında değil. O anne karnındaki güveni memede bulacak.