Adasevinc sancısı yoksa huzursuz değilse karnı yumusaksa normaldir , bizimki de 3. Ayına kadar günde 3-4 defa yapardı şimdi 10 günde bazen haftada bir yapıyor , söylediğim belirtilere dikkat edin birde kakasını tekrar yaparsa yumuşak kıvamda olması gerekiyor daha sert kıvamdaysa kabızdır ki zaten bunu farkedersiniz