Kızlar 5,5 aylık kızım var sadece mama ile besleniyor. Fakat son zamanlarda yemiyor. Sadcee uyku halinde veriyorum onun dışında 5-6 saat aç kalsa dahi yemiyor. Çok yıprandım ağladım. Doktora götürdüm en son sağlıklı kilo alması önemli değil dedi. Ama anne yüreği işte yemeyince mahvoluyorum. Benimle aynı durumda olup şunu yaptık düzeldi dediğiniz var mı çok ihtiyacım var güzel şeyler duymaya