Kizlar kizim 28 aylık şimdiye kadar ilk defa antibiyotik kullandık ve şişe biter bitmez dişleri sarı sarı leke oldu. Yani denk mi geldi? Yoksa antibiyotik dişini mi çürüttü ? Antibiyotik dislei çürütüyor die biliyordum da tek şişede de curutcegi hiç aklıma gelmezdi🤦🏽♀️ başına gelen var mı?