gcagan Bademmmmmm kapanmasi icin daha çook erknen gec 2 yasına kadar kapanmis olur ztn 1 yasinda aşı var o zmn hemşirenize sorabilirsnz
Mirayse Bademmmmmm benim büyük kızımn kisi 2yasına yakın kapandı dediğinz gibi bozuk para gibiydi üstü. Dr sıkıntı yok diyorsa yoktur 5yasınsa herhangi vir problemimiz yok
Bademmmmmm Mirayse evet haklısınız ama etrafımda tanıdıklarım hep 1 yaşında kapandı deyince korkuyorum neden diye
Mirayse Bademmmmmm evet 2. Kızımın 1 yasında suanda kapandı bıngıldağı. Herxaman öle olcak die birsey yok iste dediğim gibi diğer kızımınkisi gec kapandu
Nimetdogann Bademmmmmm ortalama 18 ay civarı kapanır beyin gelişimi açısından önemli çünkü bu açıklık nadiren 2 yaşa kadar uzayabilir bi doktora gösterin ölçüm yapar net bir şekilde konuşur zaten