Kızlar şöyle anlatayım aşırı bir kilo takıntım var 😞 hamilelikten önce 62 den55 e düştüm hamilelikte kilo alırsam diye. Hamileyken çok dikkat ederek kontrollü kilo aldım 63 ile doğuma girdim. Doğumum son anda sezeryana çevirdi. Bu kez sezeryan göbeğim kalır mı korkuları başladı. 27 gün oldu doğumdan çıkalı 57 kiloyum herşeyin kalorisini hesaplayarak yiyorum fakat canım da aşırı tatlı çekiyor kafam da hep 55e dönebilmek ve sezeryan şişkinliğimin gitmesi var… bu taze loğusaya akıl fikir verin 🐣🙃😔