Melisababaa 8,5 aylık bebeğim var kızlar iki gündür dudakları morarıyor sonra geçiyor elleri 3 gündür okadar kalın giydirmeme rağmen buz gibi yaşayan varmı acaba
tenceretavakuskana Melisababaa atesıne baktınızmı hıc genelde ates varsa oyle olur bıde enfeksıyon suphenjz varmı
Nealakasivarrr Melisababaa aniden olduysa yani 1 -2 günlük birşeyse enfeksiyon belirtisi. Oğlum oldu geçen hafta eller buz ayaklar soğuk. Sonradan ateşi çıktı zaten
tenceretavakuskana Melisababaa atesı yoksa enfeksıyon degıldır ozaman enfeksıyon ınatcı yuksek ates yaptıgından el ve ayaklarda bıle atese baglı soguklk morarma olur o yuzden sormustum sız yınede dereceyle atesıne bakın morardıgı an belkı vucut ısısı cok dusuyodur o da rısklı
efepasa El ayak soğukluğu vücutta enfeksyon işaretidir biliyorum. Temkinli olmakta fayda var gecmis olsun
Eflin-Eda Melisababaa bir yerde okumuştum soğuk ateş diye vücut ısıları dusuyormus kontrol ettinmi vücut ısısini filan canım öyle birşeyde olabilir hipotermiydi sanırım adı
Gkcylmaaz Melisababaa kansızlıkta olabilir6-8 ayda tavan yapar kansızlık . Birde km damlası kullanmıyorsanız ondan olabilir belki araştırmak lazım