Arkadaşlar kafayı yiyeceğim ne olur bebeğim bir hafta sonra 12 aylık olacak durduk yere nefesini içine çekiyor şiddetli bir şekilde doktora gittik birşeyi yok diyorlar ben yapınca da geri çekiyor nefesini neden yapar bilgisi olan var mı ben nefesimi geri çekince de oda çekiyor ama kendi kendine de yapıp duruyor