Ervammmmm Merhaba bebeğim 7 aylık ama elleri ayakları hep böyle çırpınır gbi tepiniyor. Bişeyi tutmak istediğinde bile sallar gbi yapıyor elini öyle denk gelince tutuyor. Ne zaman sakince düzgün bir şekilde ellerini kollarını kullanabilir acaba?
DoraKizimm Ervammmmm 7,5 aylık benimkisi de tam kontrolü alamadı daha. Normal merak etme. Bir aya kadar epey fark eder