lidyahsn 10 aylık bebeğim parmağını emiyor. Emzik alıyordu. 2 ay önce kendiliğinden bıraktı. Şimdi parmağını emiyor emziği almıyor. Artık yara oldu baş parmağı nasıl vazgeçer bırakacak gibi değil.
Mugerrr lidyahsn 4 aydan beri parmak emiyor bu ara dişi kaşındığı için ememiyor bakalım ne kadar emecek. 3 marka emzik denedim tutmadı. Doktora sordum yapacak birşey yok dedi 🤷🏻♀️
Mugerrr lidyahsn 4 aya kadar benim bebeğimde tutuyordu. Birden bıraktı. Şuan emmiyor. 10 aylık. Sürekli parmağını emiyor mu