Merhaba sevgili anneler. 7 aylık bebeğim dün ilk doz bexsero aşısı oldu(özel memenenjit aşısı). Dün akşam hep ateşi vardı. Ateşini düşürelim derken bu sefer soğuk aldı sanırım öğlenden beri hep kusuyor. Midesi bomboş ve çok halsiz resmen baygın halde. Bulunduğumuz yer şehir merkezine çok uzak ve yol daha da hırpalıyor. Evde ne yapabilirim tecrübeli anneler? Lütfen yardımcı olur musunuz?