Gizemnaz_ 6 ay 1 haftalığız 5 aydan sonra başladım hiç blender yapmadım herşeyi pütürlü bıraktm ilk bir iki öğürdü sonra alıştı 2 gündür 6 ay içib olan mücvrr falan yaptım elinw verdim o kadar mutlu oldu ki bizim gibi yediği içib tabi hepsini yemiyo yarısını mama sandalyesi yiyo büyük kopardıysa çıkarıyo küçükse yutuyo önemli olan yemesi deyil yemeyi sevmesi bence tabi hiç yanından ayrılmıyorum güldürüyorum konuşuyorum yanında bizde yiyoruz biraz döke saça oluyo ama temizleniyo alıştık püreyide 2 ben tutuyosam ağzına 3.ye eline veriyorum yanında olduğumuz sürece bieşey olmaz Allahın izniyle ilk yardım videosunu izleyin önce öğürmesi iyi bişey boğulmasını engelliyo içinizi ferah tutun çok güzel bi ek gıda süreci geçirirsiniz inşallah ben biraz erken başladım bi cesaret verdim baktım sevdi devam dedim ama doktorum 7. Ayda katı parmak gida demişti o şekilde yapsanız daha iyi olur doktorunuzla konuşabilirsiniz o da tavsiyelerde bulunacaktır en doğrusu onunla bu süreci ilerletmek