merveozcan Oğlum 3.5 aylık bugüne kadar yeni doğan ıslak havlu kullandım saf su + pamuk olanından babyme ve sleppynin. Hala yeni doğan ıslak mendil mi kullanmak gerek yoksa diğer alkolsüz mendillere geceyi mi. Sizler ne kullanıyorsunuz arkadaşlar
liyosunannesi23 merveozcan bende merak ediyorum. Sleepy mor paket kullanıyordum ama sürekli alışveriş yaptığım markette artık yok. Bebeğim 3 aylık olmak üzere.. ne tavsiyeler gelicek bakalım
Mrvkrsv Daha cok erken bence degistirmeyin devam edin bi ara degistirdm mantar oldu benim oglum hic riske atmayin
kitokit Bebeğim iki aylık kaynatılmış ılınmış-soğutulmuş su + bebek temizleme pamuğu kullanıyorum ben.çok memnunum pişik falan riski hiç yok.ıslak mendiller rafta duruyor.su pamuk yetiyor