Sedakcby kan verilmedi ama devamlı kanda hemoglobine baktılar test alıp. 4 Ünite kan kaybetmişim. Kan değerlerim öncesinde yüksek olduğu için sorun yaşamamışım. Bebeğim doğduktan 2,5 saat sonra çıkabildim doğum haneden dil alti hanı fln verdiler rahmime masaj yapıldı kabus gibiydi çok şükür kurtuldum ama bir daha hamile kalırsam nolur korkuyorum