Merhaba hanımlar. Ben 2. Doğumumu yaptım 2 ay önce. Ve doğumdan beri idrar kaçırıyorum. Normal doğum yaptım ve zor bir doğum oldu. 40 çıkana kadar normal dediler ama hala kaçıyor. Çok zor bi durum gerçekten. Hala ped kullanıyorum. Ayaktayken yürürken kaçıyor çocuğumu kıcağıma aldığımda da kaçıyor. Hele hapşırsam ortalık batar 😂 gülsem mi ağlsam mı bilemedim. İlacı var mı bu durumun. Kullanan oldu mu. Operasyon gerekir diye doktora gitmeye korkuyorum.