Oğlum 2 yaşında ve pipi ucunda kızarıklık hatta çizik gibi birsey var. Dünden beri de biraz kristallesme vardı. Ekstra bir huysuzlugu yok. Aslında bol su da icer neden olabilir yaşayan var mı?
Sağlık ocağına gösterdim tahriş olmuş böbrek taşı yada kumu döküyor olabilir dedi yarın doktora götüreceğim biraz bezsiz dolastirmak rahatlatır mi? Görünce çok panik oldum ama normal hareketleri suan bir rahatsızlık yok