Kizlar bebeğim 10 aylik 3. Defa dir 5 gun gecikip adet oldum bu 3 defa oldu bu seferde artık bir hafta oldj gecikti niye böyle oluyo icim içimi yiyo korunuyoruz prezervatif le bide üstüne dogru düzgun iliski bile yaşamıyoruz Böyle olan varmi ya kafay8 yicem eczane uzak test de alamiyorum kasiklarim karnim belim vok agriyo sonra agrisi duruyo anlamadim bir turlu