6 haftalık hamileydim
önce sağlıksız gebelik olduğunu öğrendik dün kürtaj oldum
kan değerlerim yükselmeye başladı . Doktorum dış gebelik olduğunu söyledi
ilaçla düşürmeye çalışacaklar
eğer düşmezse ameliyat olacakmışım
bu konu hakkında bilginiz var mı ? İlaçla olumlu sonuç alanınız oldu mu ? Şimdiden teşekkür ederim