Merhaba bebeğim 9 aylık ve ben hala kendimi yorgun bitkin ve halsiz hissediyorum böyle kulaklarım zonkluyor sanki sersem gibiyim ya birde baktım birisi de böyleymişim ve kalp yetmezliği varmış şimdi de acaba bende mi öyleyim diye çok kafama takıyorum çok takıntı durumu var herseyi kafama takıyorum kendimde hastalık takıntısı var hemen biryerim agrisin araştırıyorum internetten falan yalnız kalamama var yalnız kalmak istemiyorum hiç daha oncede böyleydim ama bu kadar değildim Doğumdan 4 ay sonra daha da kötü oldum böyle olanınız var mi neler yapabilirim ?