momandad_16 bebeğim 8 aylık doktor biraz kansızlığı var demişti şurup yazmıştı ama şurubu içmiyor kusuyor sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıyorduk işe yaramıyor demek ki attım onu bana kan damlası önerebilir misiniz
irva momandad_16 Keçiboynuzu özlü demir oranıda yüksek.Dişte kararma kabız vs yapmaz hiç.Biz 1 yaşına kadar bunu kullandık.Çok memnun kaldım.☺
irva momandad_16 Bunu ml olarak veriyorsun canım şırıngası var.Bize doktorumuz 0.5 ml olarak verdirmişti.