Genelde çatlak olunca tutuyorlar canları acıyor diye kızım öyle olmustu anetsol krem vermıstı doktor poposuna sürüyordum agrı kesıcı ozellıgı var kaka yaparken canı yanmıyordu . Kakasından kan bile geldı kuzumun öyle kabızdı canı yanıyor ağlıyordu .mamasına hep zeytinyağı damlattım , probiyotik kullandık gectı cok şükür