gizemy2509 meme reddi yaşıyorsunuz,benim kızımda 3.5 aylıkken gündüzleri uyanıkken asla emmedi sadece gece uykusunda emdi,ama ben gündüz uykusuna aç yatırdım böyle dalar gibi olduğunda hemen meme verdim böyle böyle gündüzde emzirdim,ayakta dolaşarak emzirdim birde gündüz uyanıkken pilates topu üzerinde böyle hafif hafif zıplama hareketi ile emzirdim,şuan sekiz aylık yeni yeni normale donduk