Oğlum doğduğunda sezeryandan kaynaklı sütüm gelmedi bizde mama vermek durumunda kaldık hipp organik combiotik aldık iki buçuk ay kullandım keşke kullanmasaydım aşırı gaz yaptı oğlum yediği an kakasını yaptı bizde ne güzel kaka yapıyo gazını üsttende çıkarıyo kabız değil diye seviniyorduk meğer oğluma mama yaramamış o yüzden öyleymiş karnıda gurul guruldu hep daha sonra aptamil comformil kullanmaya başladık çok şükür rahat ettim keşke hipp mama hiç almasaydım. Gaz sorununuz varsa aptamil comformil kullanın derim hem daha tok tutuyor