Lina_Deniz Kızlar taşınıcam. Ev yeni. Hiç kimse oturmamış. Şimdi elektrik ve suyu açtıracaz. Elimizde fatura da yok. Nasıl olacak bilen var mı?
Yedaarven Lina_Deniz Kira sözleşmesi ve sayaç numaraları lazım, doğalgaz ve elektrik içindi sanırım, dask da gerekiyor.
Esra_Deva Lina_Deniz e devletten başvurabilirsiniz. Ancak sıfır bina daha önce hiç abonelik yapılmamışsa müdürlüğe bizzat başvurmanız gerek. İyi günlerde oturun hayırlı olsun 🌸
Lina_Deniz Peki çıkacağım evin elektriği vs kapatınca parayı direkt mi veriyorlar yoksa herhangi bir hesaba mı yatıyor