Gktrkefe Boncuk21 bizde aynı böyleyiz 3 4 gündür, emerken uyuturum normalde inleyerek emiyor uyumuyor neden bilmiyorum
Boncuk21 Gktrkefe çok fena inliyor artık rahatsız olmaya başladım o derece . Bir sağlık sorunu yok . 4. Ay atağı mı acaba