Bebeğim gözünden gereksiz ameliyat olmuştu. Kanama olduğu için morarmıştı. 3 hafta oldu, morluk tamamen geçti ama yerinde bi karartı kaldı. Doktora sordum geçer mi diye. Zamanla görecez bişe diyemiyorum dedi. Geçer mi geçmez mi çok aklıma takıyorum. Bilen var mı morluk sonrası karartı kalır mı.