Sevgili anneler başına gelen ve herhangi b hastalikla sonuçlanan oldu mu?
Pediatri Dr u bugün sizi 3tur bu yüzden çağırıyorum notrofil degerleri hep düşük takibe alınması lazım doğuştan gelen b hastalığı olabilir diyip hematoloji ye gonderdi. Bugün kan verdik birde periferik yayma yapilcakmis. Dr 8 9aya kadar takip edilmeli dedi. Ya doğuştan düşük olabilirmiş yada b doğuştan b hastalık olabilirmis morelim çok bozuldu