berilgok Ne mememi emiyor ne biberonu bebeğim sanki doğuştan öğünlü hiç mi acıkmaz bi bebek ne yapıcamı şaşırdım ya zayıf bi bebeğim var çok üzülüyorum
2melekannesi__ berilgok atak dönemi olabilir ondan yemiyordur belki. Bez sayısı nasıl zayıf diye doktor söyledi mi kendinizi üzmeyin zayıf diye
Kumruu berilgok iştahsızlığın çok sebebi var kansızlık mı var diye dedim doktora sormanız daha faydalı olur