3 buçuk aylığız ateşimiz var ama keyfimiz yerinde hamd olsun. Sürekli eli ağzında sürekli bişeyleri ısırmak istiyoruz su veriyorum biberonu ısırıyo memeyide ısırıyo diş mi çıkıyo diye kontrol edeyim dedim parmağımı ısırıyo ama diş belirtisi göremedim..gözünden haş gelmeye başladı öksürüyo burnu akıyo galiba hastalandı ama yine de fikri ve tecrübesi olan yazsın lütfen.. birde eşim çok telaşlı çocuk konusunda