Zeynep0808 Aptamil bebek sütü 0/6 ay kullanıyorum arka kısmında önemli not olarak anne sütü almayan bebekler için uygundur diyor ama benim bebeğim anne sütüde alıyor tüm mamalarda mi böyle yazıyor yoksa ben yanlış mi yaptım
biryazmasali Zeynep0808 yani benmde oyle meme mama gitti evet aptamilde oyle yazıor bir sıkıntı olmaz yani orda anne sütü öncelik demek istyor
GezginPaNDa Zeynep0808 öncelik anne sutu diye belirtmek zorundalar da o yüzden. Biz hep mama +meme devam ettik