GezginPaNDa evet 4 ay 20 günlük 1 yaşını bekliyordum aslında ama şartlar değişti 1 yaşında kesemiycektim ondan şimdi kazıttım kaç aylık sizin kazıtacaksınız hiç beklemeyin derim ben keşke doğduğunda hemen kazıtsam dedin kızımın çok az saçı vardı ona rağmen kıyamadım 😊