Biricik-2 Benim meri store de 500 tl alacağım var, karşılığında bunlardan hangisini almaya kararsız kaldım
ozgeefem Biricik-2 giyilir bence aşırı değil abartı değil rengi duruşu falan çok hoş ben açık biriyim ama çok zarif buldum bu elbiseyi ben de giyerim 😂
iki_prens_annesi Ilki guzel bayram icin ama ikincisininde modeli guzel gunluk rahat giyinmk icin varsa baska rengi secin
MatmazelDeniz Biricik-2 1 ve 2 yi beğendim 2.spor sık 1.de özel günler için güzel olabilir kullanım durumuna bağlı klasını giyinirsin spor mu